partneři:

lionsport.jpg

GymKa Praha

Praha 12 - Modřany

Pertoldova 3373 boční vchod z ulice Pavelkova

info@gymkapraha.cz

©2017

  • Hopsáme.cz

POPIS LEKCÍ

AEROBIK MIX

Aerobik - lekce zaměřená na spalování tuků, jde o nácvik choreografie, která se každý týden mění, Nemusíte mít tedy strach přijít na hodinu kdykoliv, Hodina je koncipovaná pro pokročilé a mírně pokročilé, Lekce zahrnuje i posilování problémových partií a závěrečný strečink.

BOSU

Velmi oblíbené cvičení s pomůckou BOSU®. Najdete u nás hodiny s kardio částí, posilování a rehabilitační části (s Katkou P.) a pak lekce zaměřené pouze na rehabilitaci (s Bárou K.) Cvičení je zaměřené na hluboký stabilizační systém, je vhodné jako prevence bolesti zad.

CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ

Jana T.

Jedná se o metodu Pilates upravenou pro období těhotenství tak, aby nebyly přetěžovány svaly a klouby. Ke cvičení se používá velkých míčů, overballů, therabandů, k dispozici jsou podložky na cvičení. Důraz s eklade především na dýchání, posilování hýžďových svalů, svalů horních končetin, prsních svalů a uvolnění svalů, které jsou přetěžovány.

FIT MÁMY

Bára Ch.

Dopolední lekce pro maminky i s dětmi. Svoje dítko můžete mít s sebou na lekci. Lekce není s hlídáním. Zaposilujete si, zapotíte se, zamakáte :-) Vaše děti si pohrají s ostatními :-) Přijďte vyzkoušet :-)

FUNKČNÍ TRÉNINK

Bára K.

Funkční trénink je cvičení, které učí jedince ovládat tělo ve všech rovinách pohybu. Základním cvičebním prostředkem je naše vlastní tělo, dále využíváma overbally, TRX, fit bally, kamagony, therabandy, bosu, atd.

HATHAJOGA

Jana T.

Hatha jóga je specifický systém jógy, jehož hlavní součástí jsou ásany (pozice těla), pránájáma (ovládání dechu) a meditace (zklidnění mysli). Hatha jóga je variabilní a lekce leze upravovat podle aktuálních potřeb a zdravotního stavu účastníků. Ja také skvělým doplňkem aerobního cvičení. Cvičením hatha jógy lze dosáhnout zlepšení kvality života v mnoha ohledech - budete se cítit odpočinutější, pružnější a budete lépe zvládat stres.

INDIVIDUÁLNÍ LEKCE

Katka, Bára K., Bára Ch., Robert

Individuální lekce je lekce uzpůsobená přání a potřebám klienta na základě diagnostiky trenéra.

JOGA

Tato lekce je určena pro ty z vás, které se v dnešní uspěchané době potřebují zastavit a znovu se napojit na svůj vnitřní hlas. Pomocí správného dechového cvičení uvolníme přebytečné napětí v těle a naučíme se správně provádět jednotlivé cviky a rozvíjet vnímavost vůči svému tělu. Lekce je sestavena z jednotlivých zpevňovacích a protahovacích cviků, doplněná teorií a závěrečnou meditací. Přispívá k celkové psychické i fyzické pohodě.

JUMPING

Chceš zábavně zhubnout, posílit svou postavu i mysl? Jumping® je skupinové cvičení na patentovaných trampolínkách, za doprovodu motivující hudby, pod vedením profesionálních instruktorů. Základem pozitivního vlivu tohoto cvičení, je kombinace rychlých a pomalých poskoků, dynamických sprintů, balancování, silových prvků a strečinku.

KOMPENZAČNÍ TRÉNINK

Bára Ch.

Soubor jednoduchých cviků v jednotlivých cvičebních polohách, které kompenzují nerovnoměrné zatížení svalových skupin. Jejich cílem je hlavně formovat správné držení těla, zabraňovat případně mírnit svalové disbalance, zachovat tělu schopnost zapojování správných svalových skupin při fyzické aktivitě. Tímto je umožněn plynulý a správný rozvoj pohybového aparátu jedince. Ten není možný pokud se při sportu zapojují svaly nesprávně – potom klesá chuť sportovat i výkonnost.

POSILOVACÍ MIX

Katka

Cvičení na hudbu, zaměřené na posilování všech svalových skupin, při lekci se využívají i různé cvičební pomůcky jako BOSU, velké míče, posilovací tyče, therabandy, činky, ale i posilování vlastní vahou. V hodině zařazen i strečink. Vhodný pro začátečníky i pokročilé.

STEP - TOTAL BODY WORKOUT

Step - total body workout - lekce zaměřená na spalování tuků, jde o nácvik  jednoduché choreografie na stepech, která se každý týden mění, Nemusíte mít tedy strach přijít na hodinu kdykoliv, Hodina je koncipovaná pro pokročilé a mírně pokročilé, Lekce zahrnuje především kardio část, která v sobě zahrnuje prvky posilování, protažení i výdrží..... a závěrečný strečink.

SWING JOGA

Bára K.

Létající jóga....jóga v látkách, které jsou zavěšené ve stropě. Kombinace jógových pozic a silového tréninku. Vyzkoušíme si jednotlivé jógové pozice s pomocí speciálních látek. Cvičíme na zemi, ale i ve vzduchu. Zpevníme střed těla, posílíme horní i dolní končetiny. Učíme se zapojovat hluboké svalové skupiny. Cvičení má též rehabilitační účinky - protáhneme se a uvolníme svalová napětí. Swing jóga je velký zážitek, který omladí a pobaví ;-)

TABATA

Bára Ch.

Tabata je velmi efektivní a náročná metoda intervalového tréninku, při kterém se zvyšuje fyzička i síla zároveň – získáte aerobní kondici i nárůst dynamiky.

TRX

TRX: Total-Body Resistance Exercise (= Cviky pro zatížení celého těla)

Závěsné cvičení rozvíjí tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při sportu a každodenním cvičení se pohybujeme stále v mnoha rovinách. Cvičení na závěsném systému TRX umožňuje cvičit v těchto rovinách, stejně tak jak žijeme. Svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost.

ZDRAVÁ ZÁDA

Bára K.

Kombinace cviků na zdravá záda a jógy. Cvičení pomáhá od bolesti zad a je zaměřeno na hluboký stabilizační systém.

Please reload